wtorek, 16 lutego 2010

FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania, czyli małe pogotowie techniczne i nie tylko

Słodki tydzień, pełen lukrowanych pączków i słówek dobiegł końca i niestety trzeba było wrócić do szarej rzeczywistości, pełnej zmagań z codziennymi problemami. Niektóre z nich, jak np. poszukiwanie pracy spędzają sen z powiek, inne - jak drobne kłopoty z poruszaniem się po hey - ho da się naprawdę szybko pokonać.
Gdyby to ode mnie zależało, zatrudniłabym Was wszystkich, ale niestety nie dorobiłam się jeszcze wielkiej i znakomicie prosperującej korporacji. W związku z tym mogę jedynie pomóc Wam przebrnąć przez niewielkie zapory, jakie być może czasem pojawiają się przed Wami na hey - ho.

Zacznę od tego, z którym ja miałam największy problem, a mianowicie próbując wysłać zaproszenie z zapraszarki, pojawiał się komunikat następującej treści: "proszę podać prawidłowy email". No to go poprawiałam, sprawdzałam każdą literkę, jedna po drugiej. Wcisnęłam "wyślij" i...ten sam komunikat nadal uniemożliwiał mi wysłanie zaproszenia. Wielokrotnie podjęte próby spełzły na niczym. W końcu stwierdziłam, że być może to jakiś problem natury technicznej. Na szczęście załoga biura hey - ho uświadomiła mi w czym tkwił błąd. Okazało się, że na końcu wklejonego adresu była zupełnie niepotrzebna spacja, która blokowała wysłanie zaproszenia. Stąd informacja o tym, że adres był błędny. Jeśli więc i Wam pojawi się komunikat, żebyście podali dobry adres, sprawdźcie czy nie ma w nim (w żadnym jego miejscu) zbędnego znaku spacji.

Wyspowiadałam się Wam z mojego małego grzeszku, zwanego maksymalnym zakręceniem i prostego błędu niezauważeniem. Być może niektórzy mieli ubaw po pachy, ale doszły mnie słuchy, że i Wy czasem macie małe potknięcia:)

Oto najczęstsze z nich:
*macie problem z zalogowaniem, gdyż zapomnieliście hasła. W celu uzyskania nowego należy skorzystać z opcji "resetuj hasło". Na podany przez Was adres mailowy przyjdzie wiadomość z instrukcją postępowania. Gorzej jeśli błędnie podaliście adres mailowy. Wówczas pozostaje Wam swój problem opisać i wysłać na adres biuro@hey-ho.pl

*rejestrujecie się na hey - ho i Wasze ogłoszenie powinno pojawić się na stronie głównej, ale tak się nie dzieje. Przyczyną może być wpisanie tekstu ogłoszenia w błędne miejsce, np. w rubrykę poświęconą doświadczeniu

*chcecie utrzymać się na stronie głównej, ale nie wiecie jak to zrobić. Myślicie, że za takie promowanie Waszej osoby trzeba płacić. Otóż wystarczy, jeśli będziecie modyfikować i szlifować swój anons, zmieniać avatara bądź zdjęcie

*nie wiecie w jaki sposób dodać Kontrahenta do listy powiązań. W tym celu należy wysłać (lub przyjąć nadesłane) zaproszenie umowy dżentelmeńskiej, czyli magicznie i dość tajemniczo brzmiące Gentelmen's agreement. Dzięki temu krokowi uzyskacie także dostęp do bardziej szczegółowych danych kontaktowych Kontrahenta, a mianowicie maila i telefonu

*nie wiecie w jaki sposób wystawić opinię lub sprawdzić czy jakąś otrzymaliście - w górnym pasku (nawigacyjnym) istnieje fiszka "opinie". Kryje ona w sobie opcje: otrzymane, wystawione, do wystawienia. W zależności od tego, co chcecie zrobić, korzystacie z jednej z nich

*troszkę obawiacie się korzystać z notatnika, głównie dlatego, iż nie wiecie jaką dokładnie funkcję spełnia - tymczasem jest to bardzo przydatna opcja, która umożliwia zapisanie profilu, którym się interesujecie i dzięki temu szybkie powrócenie do niego w momencie, gdy będziecie tego chcieli. Sam właściciel "zanotowanego" profilu nie jest o tym fakcie w żaden sposób powiadamiamy - tylko Wy macie dostęp do zawartości swoich notatników

*wystawiacie opinie i zastanawiacie się dlaczego nie pojawiła się w górnym rogu strony głównej - otóż w tym miejscu pojawiają się jedynie referencje wystawione Kontrahentowi. Jeżeli chcecie zobaczyć wszystkie opinie wystawione Współpracownikom i Znajomym, należy skorzystać z opcji "więcej" znajdującej się pod rekomendacjami na stronie głównej

*chcielibyście sprawdzić referencje ogłoszeniodawcy, ale nie orientujecie się jak tego dokonać - należy wejść na jego profil i pod niebieskim paskiem z napisem "profil", a nad Gentelmen's agreement zamieszczane są opinie. Jeśli to pole jest puste, to znaczy, że nie została jeszcze wystawiona danej osobie żadna referencja

*chcielibyście uzyskać referencję od byłych pracodawców, znajomych bądź innych osób, które nie są członkami społeczności na hey - ho, ale nie wiecie jak je pozyskać. Możecie oczywiście skontaktować się z nimi osobiście, telefonicznie czy mailowo i poprosić o zarejestrowanie się na portalu oraz o wystawienie opinii. Możecie też wysłać zaproszenie korzystając z zapraszarki. Zanim to zrobicie, sprawdźcie dokładnie dane kontaktowe w swoim profilu oraz treść ogłoszenia. Umieśćcie zdjęcie bądź avatara, dzięki którym osoba, do której wyślecie zaproszenie będzie mogła Was łatwiej zidentyfikować

*macie problemy z poruszaniem się po serwisie oraz dylematy związane z zatrudnieniem i nie wiecie dokąd się z tym zgłosić - portal hey - ho powstał, by pomagać znaleźć poszukiwanego pracodawcę bądź pracownika. Ma na celu ułatwienie kontaktów między tymi obydwoma światami:) Jeśli macie jakiś problem dotyczący korzystania z hey - ho, śmiało możecie zwrócić się po pomoc do Admina portalu - On zawsze z chęcią pomoże i wyjaśni wszelkie wątpliwości. Pytania odnośnie rekrutacji i rozwoju kariery zawodowej kierujcie do Headhuntera. Informacji na temat mobbingu udzieli Wam Antymobber, a jeśli nurtują Was zagadnienia związane z prawem pracy, zgłoście się do Profeo.
Wszyscy wyżej wymienieni są profesjonalistami w swych dziedzinach. Bez żadnych oporów i opłat są gotowi służyć wiedzą, radą i pomocą

*rzadko zaglądacie na blog ancurka - a szkoda, bo jego autor chętnie by z Wami podyskutował. Mam nadzieję, że się poprawicie:)

Generalnie rzecz biorąc, nieźle sobie radzicie na hey - ho:)

Na koniec mam dla Was miła niespodziankę:
załoga hey -ho ciężko pracuje, by wraz z pierwszymi dniami kwietnia udoskonalić serwis i wprowadzić pakiet nowych funkcjonalności i udogodnień. Wszystko po to, by wasz pobyt na hey - ho był jak najbardziej przyjemny i efektywny, a poruszanie po serwisie proste i sprawne.

                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz